banner249

Başkandan şikayet sekreterden baskın!

Honaz Belediye Başkanı Turgut Devecioğlu’nun, Honaz Devlet Hastanesi personellerinin vatandaşlara yönelik kötü muamele yaptığı yönündeki iddiaların ardından Denizli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Osman Acar, Honaz’a gitti.

Başkandan şikayet sekreterden baskın!
banner240

Denizli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op. Dr. Osman Acar, “Denizli’nin Honaz Belediye Başkanı Turgut Devecioğlu, Honaz Devlet Hastanesi Acil Servisi’nde yaşanan olaylar karşısında isyan etti" başlıklarıyla verilen haberlerin ardından Honaz’a giderek Honaz Devlet Hastanesi Yönetimi ve çalışanlarını denetledi. 


Honaz Devlet Hastanesi’nin Acil Servisi’nde görevli bazı hemşire ve acil tıp teknisyenleri tarafından vatandaşa karşı hoş olmayan tutumlar sergilendiğini belirten haberlerin ardından Honaz Devlet Hastanesi’ni ziyaret ederek hastane yönetimi ve sağlık çalışanlarından bilgi alan Genel Sekreter Op. Dr. Osman Acar, daha sonra da Honaz Kaymakamı Turgut Gülen ile Honaz Belediye Başkanı Turgut Devecioğlu’nu konuyla ilgili makamlarında ziyaret etti. 

“BİZİM ÖNCELİKLİ HEDEFİMİZ HASTA MEMNUNİYETİNİ EN ÜST SEVİYEDE TUTMAK”
Genel sekreter Op. Dr. Acar, hedeflerinin hasta memnuniyetini en üst seviyelerde tutmak olduğunu vurgulayarak şu açıklamayı yaptı. “Birliğimize bağlı 12 sağlık tesisimizde toplamda 500 hekim, 2 bin 500 yardımcı sağlık personelimiz, 200 idari ve destek personelimizle toplamda 5 bine yakın çalışanımızla Denizli halkımıza sağlık hizmeti vermekteyiz. Günde bu sağlık tesislerimizde toplamda 10 bin hastamıza tedavi hizmeti verilmektedir. 

Öncelikle Birliğimizin amacı hasta memnuniyetini en üst seviyelerde tutacak uygulamalar, düzenlemeler yapmaktır. Bu nedenle zaman zaman sağlık tesisi yöneticilerimizle değerlendirme toplantıları yapmaktayız. Birliğimiz kurulduğundan bu yana 12 sağlık tesisimizde, hastalarımızın tedavilerini en etkin ve en rahat bir şekilde alabilmeleri yönünde hasta ve hasta yakınlarımıza yönelik yeni birçok uygulamalar başlattık. 

Günde 10 bin hastanın tedavi hizmeti aldığı bu sağlık tesislerimizde sağlık çalışanlarımız özverili bir şekilde yoğun bir çabayla görevlerini yerine getirmekteler. Elbette zaman zaman sağlık tesislerimizde yaşanan bu yoğunlukların da verdiği sıkıntılar ile bazı istenmeyen sorunlar yaşanmaktadır. Fakat baktığımızda yapılan istatistiklerde Honaz Devlet Hastanesi yatan hasta memnuniyet oranımız %90’ların üstünde gerçekleşmiştir.

Bu da gösteriyor ki Honaz Devlet Hastanesi’ne başvuran hastalarımız hastanede gördükleri tedavilerden memnundur. Biz Birlik olarak bu memnuniyet oranını daha da yukarıya taşımak adına gerekli bütün hassasiyeti göstereceğiz. Çünkü bizim öncelikli hedefimiz hastalarımızın sağlık tesislerimizden memnun ayrılmalarını sağlamak. 

Ayrıca çalışanlarımızın motivasyon ve memnuniyet oranları da bizler için son derece önemli. Onların motivasyon ve memnuniyetlerini arttırmak için de çalışıyoruz. Fakat çok az da olsa bazen görevini yerine getirmeyen yada kötü davranışlarda bulunan sağlık çalışanlarımız da olmakta. Biz de Birlik olarak bu çalışanlarımızla ilgili gerekli idari incelemeleri yapmaktayız” diye konuştu.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER