banner249

Aydem hız kesmiyor

Türkiye’nin lisanslı ilk özel elektrik dağıtım şirketi olan Aydem, müşterilerine en iyi hizmeti verme yolunda kurum içi eğitimlerine hız verdi.

Aydem hız kesmiyor
banner240

 Aydem çalışanlarının liderlik ve iletişim becerilerinin yanı sıra ekip iletişimi ve kişisel gelişim gibi konularına da odaklanan firma, tüm personeli için eğitim seferberliği başlattı. Aydem tüm çalışanlarında ortak bir vizyoner bakış açısı oluşturulması, hizmetlerinde kalite standardının geliştirilmesi için kurum içi eğitimlerine 2014 yılı ile birlikte hız verdi. 


Aydem çalışanlarının liderlik ve iletişim becerilerinin yanı sıra ekip iletişimi ve kişisel gelişim gibi konularına da odaklanan firma, bu eğitimlerle yerellikten çıkarak globalliğe doğru hızla ilerliyor. Ünlü kişisel gelişim uzmanı Ahmet Şerif İzgören, Denizli EGS Kongre ve Kültür Merkezinde yaklaşık 800 kişiden oluşan Aydem çalışanı ve ailelerinin katıldığı kalabalık bir davetli grubuna “ Süpermen Türk Olsaydı “ adlı seminerini sundu.

 Eğitim programlarına,Aydem Genel Müdürlüğü ve Denizli İl Müdürlüğüne bağlı personel ve ailelerinden oluşan gruba Ahmet Şerif İzgören’in sunumunu yaptığı “ Süpermen Türk Olsaydı “ adlı seminer çalışmasıyla başladıklarını belirten Aydem Elektrik Dağıtım A.Ş. Kurumsal Gelişim ve Yönetim Sistemleri Müdürü Elvan Yazıcı, “ Temel rekabetçi gücümüzü oluşturan kalite, süreklilik ve yüzde yüz müşteri memnuniyeti hedefimiz kurum içi eğitimlerle güvence altına alınıyor. Bu anlamda tüketicinin beklentilerini hem kesintisiz elektrik enerjisi ve kalite, hem de hizmet anlamında karşılamayı arzulayan Aydem’de eğitim seferberliği başladı” dedi. 

Tüm Aydem çalışanları ve ailelerini kapsayan bir eğitim semineri dizisi planladıklarını söyleyen Yazıcı, “ Muğla ve Aydın illerimizde Ahmet Şerif İzgören tarafından verilen seminerler sonrasında Denizli’de de düzenlenen seminerimize tüm çalışanlarımızın aileleriyle beraber katıldılar” dedi. 

Aydem Bir Ailedir. Elektriğin kullanıcılarla buluşma sürecini ve bu sürecin başarılı olmasını sağlayan kriterleri de özetleyen Yazıcı, “Müşteriye en iyiyi, en kaliteliyi sunmak, sürekli olarak sunmak Aydem’in kuruluş gününden bu yana değişmeyen felsefesidir. Çalışanlarımızın bu felsefede hareket etmelerinin nedeni ise, Aydem’de kendilerini ailenin parçası olarak hissetmeleri ve tabii gerçekleştirdiğimiz çalışan eğitimleridir. Bu eğitimlerle hedefimiz, Aydem çalışanlarının liderlik ve iletişim becerilerinin geliştirilmesi yanı sıra ekip iletişimi ve kişisel gelişim konularına odaklanmaktır. Başlattığımız bu eğitimlere tüm personelimizin katılımını sağlayarak ve eğitim çeşitliliğiyle sürekli hale getireceğiz’ dedi.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER