Öğrenciler, tüm öğrencilik işlemleri hakkında soru ve sorunlarını bir telefon görüşmesi ile çözecek. Pamukkale Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından öğrencilerin tüm öğrencilik işlemlerine cevap verebilecek çağrı merkezi bu hafta itibariyle faaliyete başladı. 60 bine yakın öğrencinin ders kayıt ve muafiyet işlemleri, harç, Farabi, YÖKSİS, burs, AKTS ve diploma gibi bir çok sorun ya da sorularını sorabileceği çağrı merkezi, aynı zamanda akademik ve idari personel ile PAÜ ailesine yatay ve dikey geçiş yapmak isteyen öğrencilerinde hizmetinde olacak. Öğrencilere en iyi hizmeti verebilmek için akademik birim ve Rektörlük Çağrı Merkezi personeli eğitimden geçti.
PAÜ Öğrencilerine çağrı merkezi hizmeti
Pamukkale Üniversitesi’nde kurulan Çağrı Merkezi, 60 bine yakın öğrenciye hizmet vermeye başladı.
SİSTEM NASIL İŞLEYECEK?
Öğrenciler 0 (258) 296 21 21 nolu telefondan çağrı merkezine ulaşacak. Çağrı merkezi soru ya da sorunlar hakkında telefonda bilgi verecek. Görüşme sona erdikten sonra öğrencinin telefonuna görüşme ile ilgili SMS gidecek. İşlemin içeriğine göre uzun sürmesi halinde ise öğrenciye SMS ve mail yoluyla geri bildirimde bulunulacak. Çağrı merkezi 08.00 – 17.00 saatleri arasında hizmet verecek. Telefon görüşmeleri kayıt altına alınacak.
Güncelleme Tarihi: 24 Kasım 2016, 10:35
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Yapılandırma süresi uzatıldı
2
Kendini içeri kilitleyip evi ateşe verdi
3
Başın sağolsun Türkiye!
4
Minik Irmak’ın otopsi sonuçları belli oldu
5
Türkiye’nin en uzun Off-Road pisti Denizli’de
6
Potanın güzelleri Seviye öğrencileriyle buluştu
7
5 Aylık hamile kızı kız oğlan kız diye evlendirdiler...
8
Yaşlı adamın feci sonu
9
Bu iddia doğru ise..
10
Genel yayın yönetmeni öyle bişey yaptı ki
ANKETTüm Anketler
SON DAKİKA HABERLERİ
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
04:37
GÜNEŞ
06:07
ÖĞLE
13:06
İKİNDİ
16:52
AKŞAM
19:56
YATSI
21:20