Çünkü takvim gündelik hayatın vazgeçilmezlerinden birisiydi. İnsanlar tarihleri ve günleri takvim aracılığı ile takip edip, hayatlarını planlayabiliyorlardı. Ancak gelin görün ki yıllar ilerleyip, teknolojik ürünler arttıkça takvim gibi materyallere de artık insanlar ihtiyaç duymamaya başladı. Takvim aynı zamanda sadece gün ve tarihlerin takip edilmesi için kullanılacağı gibi aynı zamanda da iş yerleri ve firmaların reklam yüzleriydi. Ancak bu da ne yazık ki reklam argümanlarının çoğalması ile ortadan kalktı.
Baskı sektörünün en önemli gelir kaynakları arasında yer alan takvim ne yazık ki son yıllarda unutulmaya yüz tutan ürünler arasında yerini aldı. Bu yıl bastığımız takvim sayısı 3-4 firmayı geçmez. Artık bu üründen bizlerin fazla bir beklentisi kalmadı. Tek beklentimiz bir zamanlar hayatımızda önemli bir yere sahip olan takvimin gelecek nesiller tarafından da bilinmesi” diye konuştu.