AYDEM, Kurban Bayramı süresince, 44 44 186 Çözüm Merkezi aracılığıyla müşterilerinin talep, öneri ve şikâyetlerini anında değerlendirdi. Genel olarak önemli bir elektrik kesintisinin yaşanmadığı Denizli’de, Aydem ekipleri 24 saat esasına göre görev yaparak müşterilerin sorunlarının çözülmesini sağladı.
Kurban Bayramına özel kurulan arıza bakım ekipleriyle müşterilerinin sorunlarının çözüldüğünü söyleyen Aydem Genel Müdürü Mesut Güzel, “Kurban Bayramı öncesinde tüm tedbirlerimizi aldık. Özel arıza müdahale ekiplerimiz müşterilerimizin bayramlarını rahat ve huzurlu geçirmesi için tatil gözetmeden görev yaptı.
Bayramın üçüncügünü Denizli İl genelinde yaşanan olumsuz hava koşulları nedeniyle İl merkezi, Çal, Buldan, Acıpayam ilçelerinde direk yıkılmaları, iletken kopmaları meydana gelmesine rağmen, özel ekiplerimizin anında müdahalesi ile kısa süre içerisindearızalar giderilmiştir.” dedi.