banner249

Çağrı merkezi hizmete başladı

Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu ‘Sağlıkta Dönüşüm Programı’nın devamı olarak sağlık tesislerinde verilen hizmeti daha ileri bir seviyeye taşımak için yeni uygulamaları hayata geçiriyor.

Çağrı merkezi hizmete başladı
banner240

Türkiye’de sağlık tesislerine başvuran acil, poliklinik ve yatan hastaların memnuniyetlerinin ölçülmesi ve hastalara ait geri bildirimlerle uygulamalarının geliştirilmesini planladıklarını ifade eden Aydın Kamu Hastaneleri Birliği İl Genel Sekreteri Op. Dr. Mehmet Özkan, “Aydın İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği olarak İdari Hizmet Başkanlığımız altında oluşturulan çağrı merkezimiz, Genel Sekreterlik bünyesinde oluşturulan yazılım ve 15 kişilik anket uygulayıcı ekibi ile Aydın halkına hizmet vermeye başladı. Kurulan çağrı merkezimiz kapsamında ilimizde devlet ve ilçe hastanelerimizde aylık olarak yaklaşık 450 bin hasta tedavi görmektedir. 


Bu hastalarımızın istatistiki olarak yüzde 5’i rastgele olarak seçilmekte, ‘0850 811 10 55’ numaralı telefon hattı kullanılarak, kendilerine kurumumuz tarafından hazırlanan, acil hizmeti alan hastalarımız için 8 soru, poliklinik hizmeti alan hastalarımız için 6 soru, yatarak tedavi hizmeti alan hastalarımız için 10 soru şeklinde kısa anketler uygulanarak kayıt altına alınmaktadır. Toplanan tüm bu veriler öncelikle Genel Sekreterliğimiz bünyesinde değerlendirilecek. Ardından bu veriler Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu’na gönderilerek Türkiye düzeyinde değerlendirme yapılacak. Bu bilgilerin projeksiyonun da sağlık hizmetinin geliştirilmesi için önemli adımlar atılacak” dedi.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER