banner249

68 yıllık tecrübeyi paylaştılar

Otomotiv, akaryakıt, sigorta ve tarım sektörlerinde hizmet veren Denizli’nin 68 yıllık köklü firması Sadık Grubu, tüm birim müdürlerinin katılımıyla 2014 yılı değerlendirme toplantısını yaptı.

68 yıllık tecrübeyi paylaştılar
banner240

Sadık Grubu Yöneticiler 2014 Yılı Değerlendirme Toplantısı Anemon Otel’de gerçekleşti. Toplantıya Sadık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Turgay Mersin, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Oktay Mersin, Yönetim Kurulu Üyesi İrfan Cihan Mersin ve birim yöneticileri katıldı. 


Akaryakıt, otomotiv, sigorta ve tarım bölümlerinde yapılan çalışmaların değerlendirildiği toplantıda, her yıl olduğu gibi bu yıl da önemli bir konuğu ağırladı. Türkiye Axa Grubu CEO’su ve aynı zamanda yönetim kurulu başkanı Cemal Ererdi, güne özel hazırladığı “Yeni Dönemin Müşterisi” sunumu ile toplantıda yer aldı. Sadık Grubu’nun önemli başarı hikayesine sahip olduğunu belirten Ererdi, kuruluşundan itibaren sürekli gelişen, dünyanın en prestijli iş dünyası dergisi Fortune Dergisi’nin 500 listesinde, Capital 500 ile Anadolu 500 sıralamalarında önemli yerlerde bulunan bir grup olduğunu vurguladı. 

Ererdi, “Grubun büyümedeki en önemli etkenin girişimcilik, yönetimdeki üstün beceri ve yönetimin seçtiği insanların doğru olması ve seçilen insanların da beraberce doğru bir şekilde çalışmalarından kaynaklanmaktadır. Bu tür toplantıları her şirket yapmamaktadır. Bu tür toplantılara verilen önemi görmek bile, grubun başarısının tesadüf olmadığının bir göstergesidir ” dedi. Sunumuna şirketleri sürekli değişime götüren nedenleri anlatarak başlayan Ererdi, bu etkenlerin başında teknolojide yaşanan gelişmelerin olduğunu kaydetti.

Ererdi, diğer önemli faktörlerin rekabet, ekonomideki değişimler, hükümetin aldığı kararlar, şirketlerin büyüme ihtiyacı ve müşteriler olduğunu vurguladı. Ererdi, müşterilerin farklı istek ve taleplerinin olmasının şirketleri değişime zorladığını kaydetti. Yeni dönem müşterilerinin araştırmayı seven, daha bilgili, alternatifleri çok olan bir kitle olduğunu belirten Ererdi, “Sadık müşterileriniz olsun istiyorsanız, her zamankinden çok çalışmanız gerekiyor. Yeni dönemde tüketiciler hep daha fazlasını istiyorlar. Sadık oldukları kavram, daha iyisi. Kim daha iyiyse ona sadıklar. 

Ve bu sadakatleri daha iyisini bulana kadar geçerli. Çünkü eskisi gibi bir marka ile bağ kuracakları bir süreye sahip değiller. Müşterileri tanımak, onların ihtiyaçlarını anlamak ve bu ihtiyaçların bir adım ötesine geçmek gerekiyor. Bunu yapabilen markalar güç kazanıyor, ayakta kalıyorlar. Yapamayanlar ise yoğun rekabet şartları içinde kaybolup gidiyorlar” dedi. 

Sunum sonunda Ererdi’ye, Sadık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Turgay Mersin ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Oktay Mersin tarafından Denizli’nin simgesi olan cam horoz hediye edildi. Toplantı sonrasında akşam yemeğinde bir araya gelen katılımcılar, canlı müzik eşliğinde eğlendi.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER