banner249

ADM’nin bütün işleri artık cepte 

Aydın, Denizli ve Muğla illerinde yaklaşık 3 milyon kişiye elektrik dağıtım hizmeti veren ADM Elektrik Dağıtım; tüketicilere daha kaliteli ve sürdürülebilir elektrik enerjisi sunulması adına planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları gerçekleştiriyor.

ADM’nin bütün işleri artık cepte 
banner240

PLANLI BAKIM VE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI NEDİR?

Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları, belirlenen gün ve sürede bir dizi hizmet nedeniyle uygulanıyor. Elektrik dağıtım hatlarının bakım, onarım ve yenileme çalışmaları ile beraber yeni yatırım projelerinin devreye alınması esnasında programlı kesinti yapılmasına ihtiyaç duyuluyor. Can, mal ve çevre güvenliğinin sağlanması amacı ve mevcut yasal düzenlemeler gereği elektrik yüklü hatlarda çalışma yapılmasının mümkün olmaması nedeniyle elektrik kesintisi yapılıyor.

PLANLI BAKIM VE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI İLE ÖNGÖRÜLEMEYEN KESİNTİ ARASINDAKİ FARK NEDİR?

Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları kapsamında can, mal, çevre güvenliği ve yasal düzenlemeler gereği programlı bir şekilde elektrik kesintisi yapılmasına gerek duyuluyor. Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları ile öngörülemeyen kesintilerin engellenmesi amaçlanıyor.

Planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarının, daha kaliteli hizmet ve uzun ömürlü memnuniyet için yapıldığını vurgulayan şirket yetkilileri anlık kesintilerin öngörülemeyen teknik sebepler, dış faktörler ve olumsuz hava koşulları nedeniyle oluşan istenmeyen kesintiler olduğunu ve bu yönleriyle planlı kesintilerden farklı olduğunu belirtti.

Şirketin SCADA Merkezi ile hizmet verilen 3 ilde elektrik dağıtım hatları her an takip ediliyor ve analizler yapılıyor. Öngörülemeyen kesintilere saniyeler içerisinde kontrol merkezinden müdahale ediliyor. 

HABERDAR OLMAK ÇOK KOLAY

Şirketin,  www.admelektrik.com.tr adresli web sitesinde yer alan “Planlı bakım ve İyileştirme” başlığı altında nerede, ne zaman, ne sürede planlı kesinti yapılacağı bilgisi paylaşılıyor.

Ayrıca tüketiciler 0850 800 0 186 numaralı çağrı merkezini arayıp, planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları hakkında bildirim almayı talep edebiliyor. İsim, soyisim, tesisat numarası, cep telefonu numarası ve e-posta bilgilerini paylaşan tüketiciler tercih ettikleri yönteme göre, SMS (Bilgi Mesajı) veya e-posta aracılığıyla planlı kesintiler öncesinde bilgi alabiliyor. 

ADM Elektrik Dağıtım, her geçen gün gelişen ve genişleyen hizmet bölgesinde kesintisiz, kaliteli, güvenli ve sürekli elektrik sunmak üzere dağıtım altyapısının geliştirilmesi ve güçlendirilmesi için gereken teknolojik yatırımları gerçekleştirmektedir. Tüketici odaklı çalışma anlayışıyla abonelerine en iyi hizmeti vermeyi ilke edinmiş olan ADM Elektrik Dağıtım A.Ş’nin Aydın, Denizli ve Muğla illerinde 26 hizmet merkezi bulunmaktadır.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER