PAZARLAMADA YENİ UFUKLAR

İletişim, dil, pazarlama, bunlar yaşayan, gelişen soyut varlıklar. İş ve fiil özünde değişmese de, yöntemsel değişikliklerin çok farklı mecralara kaydığına şahit oluyoruz. Burada en önemli mecraların başında kuşkusuz sosyal medya geliyor. Pozitif dışsallık bağlamında artık bilginin paylaşldıkça daha da büyüdüğünü, bununla birlikte ilham "inspiration" avcılığınında bir kavram olarak geliştiğini görüyoruz. Birbiri ile çok alakasız görünse de, sosyal medyada paylaşılan herhangi bir faaliyetin, satranç tahtasında yapılan hamleler gibi planlandığında, ancak o zaman bir bütünselliğe kavuştuğunu ve doğru algıya ulaştığını görüyoruz. Bu da sizi, dolaylı yollardan nihai kitlenize vereceğiniz mesaja doğru sizi götürüyor olacaktır. Artık bildiğinizi kimseden saklamamanız gereken, hatta tam tersine ne biliyorsanız ortaya dökmenizin gerektiği bir döneme girdik. Yönetmlerinizin doğruluğunu test etmenin, bu konuda tepki alabileceğiniz mecralara kaydırmanızın zamanı geldi. Ufakta olsa bilginizi paylaşmaktan endişe etmeyin. Merak etmeyin, işin sırrı hep sizde kalacak, zira paylaşımlarınız asıl itibariyle sizi her zaman bir adım öteye taşıyacaktır. Bundan sonra da başkalarının sizin bu çabanızda size destek olduğunu hayretle şahit olacaksınız. Hayırlı mecralarda buluşmak dileğiyle...

Twitter: isadal_denizli
e-mail: [email protected]
Web: http://www.detgis.org.tr

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.