Pamukkale
Belediyesi, ilçe halkına en iyi hizmeti sunmak, hizmet kalitesini artırmak,
verimli bir çalışma ortamı yaratmak için belirli aralıklarla verdiği kurum içi
eğitim seminerlerine devam ediyor. Pamukkale Belediyesi, personeline yönelik
olarak Doğa Otel’de gerçekleştirilen “Etkin İletişim Teknikleri ve Nezaket
Kuralları” eğitimine belediye personeli tam kadro katıldı. Semineri ise Bilgi
Üniversitesi Öğretim Görevlisi Güldeniz Akduman verdi. Akduman, belediye
personelinin halkla iletişim noktasında güler yüz, içten bir yaklaşım
sergilemesinin önemine vurgu yaparak, “Sözlü, sözsüz iletişim, diksiyon,
şikayetlerin alınması ve değerlendirilmesi, stres yönetimi, problem çözme
teknikleri” başlıklarıyla eğitim verdi.
KALİTELİ
HİZMET İÇİN EĞİTİM ÖNEMLİ
Pamukkale
İlçesi’nin 320 bin nüfusuyla 24 ilden büyük bir kent olduğunu hatırlatan
Belediye Başkanı Hüseyin Gürlesin, personel eğitimlerinin kurumların daha
verimli, halka iyi ve hızlı hizmet vermek için çok önemli olduğunu vurguladı. Personel
eğitimleri noktasında bütçede önemli bir pay ayırdıklarını belirten Başkan
Gürlesin, “Pamukkale Belediyesi olarak biz 320 bin nüfusa hizmet vermekteyiz.
Ve en büyük ilçe konumundayız. Bu nedenle daha dikkatli, daha verimli ve daha
hızlı çalışarak örnek olmak durumundayız. Bu açıdan personelimiz hizmet
verirken, her konuda eğitimli ve bilgili olmak durumunda. Sıfır hatayla
halkımıza hizmeti sunmalıyız. Belediyecilik kutsal bir görevdir. Bu nedenle
kurum içi eğitimleri çok fazlasıyla önemsiyoruz. Ben eğitimlerimizin hayırlı
olmasını diliyorum. Yine belirli aralıklarla kurum içi eğitimlerimiz devam
edecek” dedi.