Döner Stop, farklı konsepti ve deneyimli ekibiyle fast food sektörüne hızlı bir giriş yaptı. Mart ayından bu yana İstanbul’da açılan iki Döner Stop restoranı daha şimdiden günde 1000 müşteriyi ağırlıyor.
CZK Lokantacılık İşletmeleri A.Ş. Kurucusu Can Köseoğlu, “Kendimize döneri yurtiçinde ve yurtdışında markalaştırmak ve uluslararası bir restoran zinciri oluşturmak gibi hedefler koyduk. Global bir marka yaratmak ve dünyaya bu geleneksel lezzeti Döner Stop kalitesiyle tanıtmak istiyoruz” dedi.
GIDA SEKTÖRÜNE 100 MİLYON TL YATIRIM YAPACAK
CZK Lokantacılık İşletmeleri A.Ş.’nin tescilli bir markası olan Döner Stop, Şevket Sabancı ailesinden Can Köseoğlu’nun yatırımıyla kuruldu. CZK, gıda sektörüne toplam 100 milyon TL yatırım yapmayı planlıyor. Şu andaki 30 kişilik istihdamın ise yine 2015 sonunda 300’e çıkması hedefleniyor.
Köseoğlu sektöre girme kararında yerel ürünlerin gelişmesi gerektiğine olan inancının etkili olduğunu söyledi, “Döner fast food sektörüne uyum sağlayabilen bir ürün. Fakat döner özelinde bakıldığında sektörde kalite, hijyen ve standart anlamında bir açık bulunuyor. Döner Stop ile bu açığı kapatmayı ve döner gibi milli bir lezzetin gelişmesini hedefliyoruz” dedi.
MÜŞTERİ FARKLI LEZZETLERİ BEĞENDİ
Döner Stop, rekabetin yoğun olduğu gıda sektöründe, geleneksel tatları değişik damak zevklerine hitap edecek soslarla zenginleştirerek fark yaratıyor. Menüde Cheese Klasik, Cafe de Paris, Cheddar Mantarlı ve Jalapeno Biberli olmak üzere 4 farklı dönerli sandviç ve dürüm çeşidi bulunuyor.
Menünün gelecekte daha da çeşitleneceğini belirten CZK Lokantacılık İşletmeleri A.Ş. Genel Müdürü Nurhan Azizoğlu, “Açılışımızdan bu yana misafirlerimize yönelik yaptığımız memnuniyet incelemelerinde, Döner Stop lezzetlerinin yüzde 90’ın üzerinde beğenilirlik seviyesine ulaştığını gördük” dedi.