Öğrenciler, tüm öğrencilik işlemleri hakkında soru ve sorunlarını bir telefon görüşmesi ile çözecek. Pamukkale Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından öğrencilerin tüm öğrencilik işlemlerine cevap verebilecek çağrı merkezi bu hafta itibariyle faaliyete başladı. 60 bine yakın öğrencinin ders kayıt ve muafiyet işlemleri, harç, Farabi, YÖKSİS, burs, AKTS ve diploma gibi bir çok sorun ya da sorularını sorabileceği çağrı merkezi, aynı zamanda akademik ve idari personel ile PAÜ ailesine yatay ve dikey geçiş yapmak isteyen öğrencilerinde hizmetinde olacak. Öğrencilere en iyi hizmeti verebilmek için akademik birim ve Rektörlük Çağrı Merkezi personeli eğitimden geçti.
PAÜ Öğrencilerine çağrı merkezi hizmeti
PAÜ Öğrencilerine çağrı merkezi hizmeti
Denizli ve ilçeleri haber sitesi Denizli ve ilçeleri haber sitesi
Teknoloji
Pamukkale Üniversitesi’nde kurulan Çağrı Merkezi, 60 bine yakın öğrenciye hizmet vermeye başladı.
SİSTEM NASIL İŞLEYECEK?
Öğrenciler 0 (258) 296 21 21 nolu telefondan çağrı merkezine ulaşacak. Çağrı merkezi soru ya da sorunlar hakkında telefonda bilgi verecek. Görüşme sona erdikten sonra öğrencinin telefonuna görüşme ile ilgili SMS gidecek. İşlemin içeriğine göre uzun sürmesi halinde ise öğrenciye SMS ve mail yoluyla geri bildirimde bulunulacak. Çağrı merkezi 08.00 – 17.00 saatleri arasında hizmet verecek. Telefon görüşmeleri kayıt altına alınacak.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!