HAVALANDIRMA MENFEZLERINIZI KATIYEN KAPATMAYIN
Mehmet Akif Tulukcu, doğal gaz kullanımında yapılan bazı hatalar sebebiyle problemler yaşandığını hatırlatarak, “Havalandırma menfezlerinin kapatılması, bacalarda ve duman kanalında oluşan deformasyonlar problemlerinın yetkisiz firmalar tarafından giderilmeye çalışılması önemli hatalardır. Abonelerimizin havalandırma menfezlerin katiyen kapatmaması gerekiyor. Güvenli doğal gaz kullanımı için bacalı cihazların baca temizliği yılda bir kez yetkili firmalara yaptırılmalıdır. Kombi, şofben, soba ve kazan gibi ykesintisiz cihazların baca sensörlerinin çalışıyor olması şart” dedi.
ENERYA’NIN ONAYI OLMADAN TESISATLARA MÜDAHALEDE BULUNDURMEYIN
Bölge Müdürü Tulukcu, Enerya’nın izni ve onayı olmadan tesisatlara müdahalede bulundurilmemesi gerektiğinin altını çizerek, “Abonelerimizin tesisatlarında ya da ykesintisiz cihazlarında yapacakları değişiklik öncesinde 444 8 429 nolu telearka plandan çağrı merkezimizi aramaları ya da abone merkezlerimize gelerek bilgi vermeleri önemlidir. Abonelerimiz, yapılan prosedüre ekiplerimiz tarafından onay verilmesinin sonrasında gaz kullanımına yeniden başlayabilirler” dedi.
GAZ KOKUSU HISSETTIĞINIZDE 187 DOĞAL GAZ ACIL HATTINI ARAYIN
Enerya Denizli Doğal Gaz Dağıtım A.Ş. Bölge Müdürü Mehmet Akif Tulukcu, ortamda gaz kokusu hissedilmesi halinde yapılması gerekli olanlari şu şekilde anlattı: “Gaz kokusu hisseden abonelerimiz hemen ortamı havalandırarak sayaç vanalarını kapatmalılar. Bunun dışında hiçbir müdahalede bulunmadan 187 Doğal Gaz Acil hattına bilgi vermeliler.” Tulukcu, 187 Doğal Gaz Acil hattı olarak 3 ekip ile her ihbara ulaşmaya hazır olduklarını dile getirerek, Denizli’nin en uzak mesafesine dahi 15 dakikadan az sürede ulaşabildiklerini sözlerine ekledi.